Мал. 1. |
Перед Вами відкриється діалогове вікно (мал. 2)
Мал. 2 |
Примітка 1. Список можливостей (мал. 3, виноска 2) відкритим не буде.
Мал. 3 |
- ввести електронні адреси тих кого запрошуєте (мал. 3, виноска 1);
- встановити варіант доступу Можна редагувати (якщо вона чомусь не встановлена за замовчуванням) (мал. 3, виноска 2)
- Написати невеличкий текст запрошення (не обов’язковий, але дуже бажаний);
- Поставити прапорець (галочку) Надіслати собі копію.
- Натиснути кнопку Спільний доступ.
Примітка 2. Зверніть увагу, що у вікні Налаштування спільного доступу (мал. 3) написано стільки лаконічних, зрозумілих коментарів, що досить важко заплутатись і зробити щось не так.
Виконання дії 4) дуже важливе для Вас, як для організатора спільної роботи. В цьому випадку Ви зможете побачити в якому вигляді надійшов лист до користувачів, чи все працює так, як Ви цього хотіли. Соціальні сервіси динамічно міняються і їх можливості сьогодні можуть суттєво відрізнятися від можливостей що були вчора.
Нехай Ви заповнили відповідні поля і встановили потрібні значення (мал. 4)Мал. 4 |
1) до користувача Віктора за адресою web.kurs@gmail.com надійде лист-запрошення
2) користувач Віктор отримає дозвіл на редагування документу (у нас форми) (мал. 5)
Мал. 5 |
Мал. 6 |
Що може користувач в статусі редактора?
Варіант 1 (за замовчуванням).
- Вносити зміни до документу (у нас форми);
- давати доступ іншим користувачам;
- змінювати налаштування дозволів.
Якщо ви, як власник аккаунту не бажаєте щоб редактор немав можливостей 2 та 3 варіанта 1. то внизу вікна Налаштування спільного доступу (мал. 5) натисніть посилання Змінити. Відкриється вікно (мал. 7). Поставте перемикач в положення Змінювати налаштування дозволів може тільки власник та збережіть налаштування.
Мал. 7 |
Варіант 2. (по налаштуванню)
Користувач може тільки вносити зміни до документу (у нас форми).
Користувач може тільки вносити зміни до документу (у нас форми).
Немає коментарів:
Дописати коментар