середа, 27 березня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія

Вивчаючи матеріал по формуючому оцінюванню я побачив, що для нього використовуються:
  • Форми оцінювання і
  • Контрольні списки
Вони розрізняються тим, що за формою оцінювання діти повинні оцінити тільки якісні характеристики своїх знань умінь і навичок, а в контрольних списках, на мій погляд, головна задача оцінити, наявність важливих елементів деякої зробленої роботи з, можливо, невеличкою їх якісно. характеристикою.
Вкрай важливо!!! Формуюче оцінювання повинно проводитись впродовж вивчення хоча б однієї навчальної теми, що входить до проекту, але, на мій погляд, бажано щоб воно відбувалося впродовж всього проекту.
Формуюче оцінювання це чудова педагогічна технологія, як для використання в проекті так і для звичайного уроку.

Ще дуже цікаві педагогічні елементи це
  • Методи, що вказують, як робити...,
  • та Інструменти, що описують інструмент застосування методу (чим робити). 
 Наприклад 
Метод (З-Х-Д) Передбачає використання 
інструменту таблиця з колонками
|    Знаю   |  Хочу   |   Дізнався   |
Метод призначено для визначення навчальних потреб учнів

 Проблеми 
На жаль в процесі роботи я не встиг зробити повністю практичні завдання. Причини відсутність чіткого розуміння що саме вивчають діти в 3 класі в темі "Тварини" за новою програмою ( не програми, а фактичного матеріалу), можливо деяка нечіткість в організації власної роботи.

Ще потрібно чітко для себе уявити,
  • що власне формує формуюче оцінювання
  • та що показують методи? Можливо, як робити  оцінювання певного напрямку розвитку дитини чи кожний раз щось виключно особливе?
Сьогоднішня моя продуктивність, не дивлячись ні на що, порівняно з вчорашнім днем явно покращилась і в кількісному, і в якісному плані, однак стільки потрібно доопрацьовувати, що радісні вигуки і фанфари ... поки що передчасні

 Пропозиція 
Думаю, для кожного модуля потрібно скласти контрольний список. Це допоможе кожному курсанту в майбутньому не загубитись в морі завдань і оцінити ступінь і якість їх виконання.

Немає коментарів: