- розібратися в формуючому оцінюванні;
- зрозуміти, як таке оцінювання можна застосувати в проектній діяльності та на звичайних уроках;
- побачити які існують педагогічні технології роботи в проектах;
- По можливості виділити ті з них, які можна використовувати окремо на уроках;
- З'ясувати як доцільно використовувати сервіси веб 2.0 для організації проектної діяльності учнів молодшої школи
- з'ясувати які нові методичні прийоми для роботи з дітьми в проектах
- спробувати встигати виконувати всі завдання безпосередньо на занятті, а не вдома.
- спробувати виокремити організаційні моменти особливості кожного модуля
вівторок, 26 березня 2013 р.
Модуль 1. Рефлексія
Моя ціль у навчанні
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар