Ліричний відступ
Випадково натрапив на цікаву і, на мою думку, дуже корисну презентацію. Думаю, що після невеликого доопрацювання її можна і навіть потрібно використовувати всім хто створює презентації з дітьми чи сам.
Випадково натрапив на цікаву і, на мою думку, дуже корисну презентацію. Думаю, що після невеликого доопрацювання її можна і навіть потрібно використовувати всім хто створює презентації з дітьми чи сам.
А ось і рефлексія...
Мені тренеру
Мені тренеру
- Рефлексію найкраще робити зразу після виконання роботи в той же день тренінгу оскільки всі проблеми, досягнення і феєричні думки з приводу них свіжі в пам'яті.
- Якщо хтось не зробив рефлексію і я як тренер це помітив, то можна
- індивідуально звернути увагу вчителя на важливість ролі рефлексії і запропонувати її всетаки зробити пізніше
- нагадати всім про необхідність аналізувати стан свого навчання в блозі
- можливо я можу поділитися своїми підходами до створення допису в блозі:
- на тренінгу в кінці кожного модуля, коли тренер каже: "А тепер перейдемо до рефлексії", - я намагаюсь записати всі свої хаотично розкидані думки охарактерезувавши своє ставлення до кожного фрагменту тренігу на який я звернув увагу, описавши свої проблеми, причини їх виникнення, як їх я подолав чи не подолав і можливо, якщо є ідеї, прописую собі якусь рекомендацію на майбутнє. Обовязково знахожу, щось гарне в тому, що вийшло не так як потрібно, наприклад, Я не створив буклет про проект, як вимагалося але я повністю зробив його ескіз на папері при цьому переглянов багато документів і вибрав все саме головне про проект.
- на шрифт, помилки, якість оформлення не дивлюся
- але все-таки, намагаюсь мінімально структурувати текст про кожен етап роботи відділяючи один блок тексту від іншого порожнім рядком;
- якщо в текстовому блоці щось має декілька характеристик я їх розміщаю в різних рядочках
- на занятті в блокноті намагаюсь записувати для себе ключові слова і фрази, які дозволяють потім мені згадати, що було в модулі
- Закінчую рефлексію остаточно, якщо є час, вдома: відкриваю нотатки в блокноті, e-посібник; закінчую аналізувати модуль; структурую текст проводячи примітивне оформлення.
В обох випадках, можливо ще раз пояснити, що таке рефлексія і яке значення вона має для створення "траєкторії освітньої діяльності вчителя"
Ідея треба спробувати систематизувати ключові слова і фрази за допомогою карти знань
Не зважаючи на те, що я написав вкрай важливо навчитися, при робот в модулі, організовувати себе так, щоб по його закінченні рефлексія була написана
Немає коментарів:
Дописати коментар