середу, 27 березня 2013 р.

Модуль 3. Дослідження в навчальних проектах. Рефлексія

1) Дуже корисним сьогодні зранку було обговорення в парі теми і ідеї проекту, який я буду створювати. мені вдалося за 4 хвилини досить чітко пояснити, основну ідею проекту, розповісти про основні ідеї і завдання, хоча ще перед обговоренням такої чіткості не було.
2) Завжди складно описати чітко відповідність навчання учнів вимогам програми, державним освітнім програмам, вимогам до оцінювання знань і умінь учнів та ще й при цьому враховувати інтереси учнів.
Я почав описувати цю відповідність. Але роботи ще вкрай багато і слово чіткість для того, що я зараз зробив поки що не притаманне.
3) Дуже сподобалась схема розробки навчальної теми, здається вона складалася з
  • Визначення цілей навчання
  • формулювання ключових, тематичних, змістових   запитань
  • Створення документів для оцінювання діяльності учнів впродовж всього проекту. (якщо не виходить виміряти, то не можна сказати чи досягла дитина поставленої мети чи ні.)
 Важлива думка:  не тільки вчитель але й учень повинен вміти вимірювати свої знання
  • розробка вправ і завдань для виконання
Виникло бажання створити карту знань з деталізацією кожного з цих пунктів.
4) Важливим повторенням для мене були поняття ключових і тематичних питань. Створення цих птань досить складне завдання. Нажаль досить прикро, 

Немає коментарів: