2) Завжди складно описати чітко відповідність навчання учнів вимогам програми, державним освітнім програмам, вимогам до оцінювання знань і умінь учнів та ще й при цьому враховувати інтереси учнів.
Я почав описувати цю відповідність. Але роботи ще вкрай багато і слово чіткість для того, що я зараз зробив поки що не притаманне.
3) Дуже сподобалась схема розробки навчальної теми, здається вона складалася з
- Визначення цілей навчання
- формулювання ключових, тематичних, змістових запитань
- Створення документів для оцінювання діяльності учнів впродовж всього проекту. (якщо не виходить виміряти, то не можна сказати чи досягла дитина поставленої мети чи ні.)
Важлива думка: не тільки вчитель але й учень повинен вміти вимірювати свої знання
- розробка вправ і завдань для виконання
Виникло бажання створити карту знань з деталізацією кожного з цих пунктів.
4) Важливим повторенням для мене були поняття ключових і тематичних питань. Створення цих птань досить складне завдання. Нажаль досить прикро,
4) Важливим повторенням для мене були поняття ключових і тематичних питань. Створення цих птань досить складне завдання. Нажаль досить прикро,
Немає коментарів:
Дописати коментар