Нове для мене в першій вправі:
Стратегія обговорення : 3-2-1
- 3 - уточнюючі запитання;
- 2 - позитивних коментаря;
- 1 - нова педрада.
2) 2 завдання Педрада в якій потрібно було створити колективно статтю, відповідаючи на аитання;
Помилки: не розподілили обов'язки (кожний сам тишком нишком вирішивЄ що буде робити)
Важливо розуміти, що це завдання дало змогу;
Важливо розуміти, що це завдання дало змогу;
- Співпрацювати (навички 21 століття)
- трошеи засвоїти новий вікі-сервіс
- повторити те що вивчали в попередньому модулі (формуюче оцінювання та його елементи)
3) Дуже важливими була робота з наступними документами:
Недоліки: не встиг повністю заповнити План (треба зрозуміти, що писати в розділі навчальні цілі)
Ідеї:
треба відпрацювати структуру записів, про події на тренінгу;
- Вправи для обєднання учнів;
- Тест про авторське право;
- Презентація для учителя "Авторське право"
- Презентація для учнів "Авторське право" (Важливо переробити для початкової школи)
- Список використаних джерел (шаблон)
- Як виконувати оформлення списку друкованих джерел;
- Як виконувати оформлення списку електронних джерел;
- Стратегія проти плагіату (важливо розібратись більш детально)(Модуль 5, Крок 3)
- Чотири форми оцінювання інтернет-ресурсів Ресурси --> Використання інтернету -->...(потрібно одну з них адаптувати для початкової школи)
Недоліки: не встиг повністю заповнити План (треба зрозуміти, що писати в розділі навчальні цілі)
Ідеї:
треба відпрацювати структуру записів, про події на тренінгу;
Немає коментарів:
Дописати коментар