четвер, 28 березня 2013 р.

Модуль 5. Рефлексія

1) Вже при виконанні першого завдання стало зрозуміло наскільки погано те, що я не встиг скопіювати дороблену вдома презентацію, її неможлиао було обговорювати, але як гарно, що я письмово продумав сценарій презентації, так що всетаки вдалося хооч трошки обговорити її елементи;

Нове для мене в першій вправі:
Стратегія обговорення : 3-2-1
  • 3 - уточнюючі запитання;
  • 2 - позитивних коментаря;
  • 1 - нова педрада.
2) 2 завдання Педрада в якій потрібно було створити колективно статтю, відповідаючи на аитання;
Помилки: не розподілили обов'язки (кожний сам тишком нишком вирішивЄ що буде робити)
Важливо розуміти, що це завдання дало змогу;
  1. Співпрацювати (навички 21 століття)
  2. трошеи засвоїти новий вікі-сервіс
  3. повторити те що вивчали в попередньому модулі (формуюче оцінювання та його елементи)
3) Дуже важливими була робота з наступними документами:

  • Вправи для обєднання учнів;
  • Тест про авторське право;
  • Презентація для учителя "Авторське право"
  • Презентація для учнів "Авторське право" (Важливо переробити для початкової школи)
  • Список використаних джерел (шаблон)
  • Як виконувати оформлення списку друкованих джерел;
  • Як виконувати оформлення списку електронних джерел;
  • Стратегія проти плагіату (важливо розібратись більш детально)(Модуль 5, Крок 3)
  • Чотири форми оцінювання інтернет-ресурсів Ресурси --> Використання інтернету -->...(потрібно одну з них адаптувати для початкової школи)

 Недоліки:  не встиг повністю заповнити План (треба зрозуміти, що писати в розділі навчальні цілі)
 Ідеї: 
треба відпрацювати структуру записів, про події на тренінгу;

Немає коментарів: